Utilizand serviciile SeoMonitor.ro va aducem la cunostinta ingredientele cele mai importante pentru un SEO reusit.
Informatiile de mai jos au un rol orientativ, in functie de specificul fiecarui site optimizarea facandu-se in functie de continut, target, etc.
Folosirea cuvantului cheie in tag-ul de titlu
Acest tag de titlu a fost in mod consecvent cel mai important factor de SEO
on-page in ultimii ani.
Folosirea cuvantului cheie in tag-ul H1
Nu atat de important cum a fost in trecut ca si factor de ranking, dar inca
necesar pe o pagina bine optimizata si foarte folositor pentru organizarea
continutului paginii.
Folosirea cuvantului cheie in cuprins
Este important sa folositi cuvantul cheie de-a lungul continutului paginii,
acolo unde are sens. Pe masura ce motoarele de cautare devin mai sofisticate, nu
doar cuvantul cheie propus conteaza, ci toate cuvintele din pagina care ajuta la
determinarea subiectului continutului.
Folosirea cuvantului cheie in tag-urile Alt si Title ale imaginilor
Acest lucru este foarte important pentru cautarea de imagini, dar nu atat de
important pentru cautarea web.
Folosirea cuvantului cheie in numele domeniului
Daca numele domeniului este acelasi ca si cuvantul cheie, are o importanta
destul de mare deoarece ar putea fi o interogare de navigare. In plus, detinerea
unui domeniu care se numeste exact ca si cuvantul cheie inseamna ca detinatorul
cunoaste de mult domeniul respectiv sau ca a platit o suma mare pentru el.
Folosirea cuvantului cheie in URL
Daca este scris cu bold in rezultatele cautarii conteaza foarte mult.
Folosirea cuvantului cheie in tag-urile H2, H3, H(x)
Este al doilea criteriu ca importanta in optimizarea on-page (importanta se
schimba periodic si se poate intampla ca tag-urile h2/h3 sa aiba acceasi
importanta sau chiar sa fie mai importante decat tag-ul h2).
Folosirea cuvantului cheie in tag-urile Bold/Strong
Conteaza ca si factor de ranking, dar nu atat de mult. Bold-ul este pentru a
marca, Strong-ul este pentru a accentua. In general se folosesc tag-uri Strong
si se evidentiaza 3-5 cuvinte cheie pe pagina, cu mici variatii.
Folosirea cuvantului cheie in tag-ul descrierii META
Descrierile sunt importante. Trebuie sa fie unice pentru fiecare pagina si
sa contina cuvintele cheie care reprezinta scopul site-ului pentru a incuraja
motoarele de cautare sa extraga fragmente din ea.
Folosirea cuvantului cheie in tag-ul cuvintelor cheie META
Nu afecteaza foarte mult procesul de optimizare, dar este bine sa fie facuta.
Numarul de slash-uri (/) in URL
Este foarte important sa nu depaseasca 4.
Legatura dintre continut si cuvinte cheie
Folosirea de termeni relevanti permite asocierea paginii cu alte pagini cu
acelasi subiect si ajuta pagina sa urce in rank pentru mai multe cuvinte cheie.
Numarul de linkuri catre site
Renumele link-ului paginii si site-ului este probabil cel mai important
factor atunci cand va decideti asupra unui link.
Tags: reteta,seo,,in,linii,mari
In continuare va propunem un articol gasit pe internet care va indruma spre o solutie de promovare low-cost. Ca orice compromis, aceasta vine la pachet si cu o serie de minusuri pe care vom incerca sa... →
EuroMarket.ro va propune urmatorul articol pentru a explica pe intelesul tuturor ce importanta are un site pe internet, daca trebuie promo... →
Utilizand serviciile SeoMonitor.ro va aducem la cunostinta ingredientele cele mai importante pentru un SEO reusit.
Informatiile de mai jos au un rol orien... →