Depozit de Anvelope vara DOT 2019 Iasi

Depozit Anvelope vara Cum se fabrica anvelopele Anvelope vara in Iasi pt  Dacia Service Iasi Duster Depozit de Anvelope vara Iasi DOT 2019  duster,dacia,service,iasi,original,piese,schimb,omologat,autorizat,agreeat,bras,caremil,revizii,logan,sandero,mcv,vara,,Iasi,,,m+s,,all,season,magazin,online,comanda,,anvelopa,pneu,pneuri,
oferte anvelope vara Caddilac pentru auto oferte anvelope vara Wolskvagen pentru auto oferte anvelope vara Porche pentru auto oferte anvelope vara Audi pentru auto oferte anvelope vara Daewoo pentru auto oferte anvelope vara Mercedes pentru auto oferte anvelope vara Renault pentru auto oferte anvelope vara Golf pentru auto oferte anvelope vara Chevrolet pentru auto oferte anvelope vara Skoda pentru auto oferte anvelope vara Dacia pentru auto oferte anvelope vara BMW pentru auto oferte anvelope vara Megane pentru auto oferte anvelope vara Toyota pentru auto oferte anvelope vara Honda pentru auto oferte anvelope vara Sandero pentru auto oferte anvelope vara Ford pentru auto oferte anvelope vara Lexus pentru auto oferte anvelope vara Nissan pentru auto oferte anvelope vara Logan pentru auto oferte anvelope vara Fluence pentru auto oferte anvelope vara Opel pentru auto oferte anvelope vara Mitsubishi pentru auto oferte anvelope vara Alfa Romeo pentru auto oferte anvelope vara Smart pentru auto oferte anvelope vara Citroen pentru auto oferte anvelope vara Duster pentru auto oferte anvelope vara Mazda pentru auto oferte anvelope vara Chrysler pentru auto oferte anvelope vara Bentley pentru auto oferte anvelope vara Logan MCV pentru auto oferte anvelope vara Land Rover pentru auto oferte anvelope vara Hyundai pentru auto oferte anvelope vara Peugeot pentru auto oferte anvelope vara Volvo pentru auto oferte anvelope vara Subaru pentru auto oferte anvelope vara Kia pentru auto oferte anvelope vara Fiat pentru auto oferte anvelope vara Jeep pentru auto oferte anvelope vara Infiniti pentru auto oferte anvelope vara Mini pentru auto oferte anvelope vara Saab pentru auto oferte anvelope vara Dodge pentru auto oferte anvelope vara Seat pentru auto
Momementan activitatea comerciala a companiei pentru acest domeniu de activitate s-a incheiat. Atelierul de montaj si echilibrari roti fost desfintat. Acest site web ramane doar o prezentare informativa fara posibilitatea plasarii de comenzi. Va multumim pentu intelegere!

Cauta anvelope vara in Iasi

Latime
Talon Anvelope
Diametru Anvelope
Brand / Marca
Sezon
Destinatie

Cautare rapida dimensiune

Cautare rapida anvelope

Dimensiuni uzuale

Destinatii uzuale

Producatori

Get Adobe Flash player

Cum se fabrica anvelopele


Cum se fabrica anvelopele
Pana la doua sute de materii prime diferite se combina intr-un mix de chimie, fizica si inginerie pentru a ne aduce noua, soferilor, cel mai inalt grad de confort, performanta, fiabilitate si siguranta pe care tehnologia moderna il poate oferi unei anvelope. Iata pasii principali:

Proiectarea unei anvelope
Majoritatea anvelopelor sunt dezvoltate in colaborare cu producatorii auto, multe dintre ele fiind proiectate sa suporte cerintele si performanta unui anumit model de vehicul. Procesul incepe pe calculator, convertindu-se cerintele masinii in specificatii exacte pentru anvelope. O anvelopa prototip este produsa initial pentru a testa capacitatea anvelopei proiectate de a oferi performanta pe masura vehiculului. Acest proces de proiectare a anvelopelor presupune luni de testare, inspectie si verificari de calitate atat din partea producatorului de anvelope cat si din partea celui de automobile. Doar cand acest proces este terminat, producatorul auto lanseaza comanda pentru anvelopele de prima echipare.

Productia efectiva a anvelopelor
Procesul de productie a unei anvelope incepe cu o selectie a diferitelor tipuri de cauciuc, rasini speciale, negru de fum, pigmenti, antioxidanti, bioxid de siliciu si alti aditivi care se vor combina pentru a conferi caracteristicile dorite. Pentru fiecare din componentele principale ale anvelopei se folosesc compusi diferiti.

Un malaxor special combina diferitele materii prime pentru fiecar ecompus intr-o pasta omogena de culoare neagra si consistenta gumei de mestecat. Pentru a asigura conformitatea amestecului, acest proces este supravegheat computerizat. Materialele compuse sunt trimise apoi spre a fi formate in flancuri (pereti laterali), benzi de rulare si alte componente ale anvelopei.

In acest punct poate incepe asamblarea anvelopei. Primul compus care intra pe masina de produs anvelope este cauciucul interior, stratul de etanseizare produs dintr-un cauciuc care opreste trecerea apei si aerului si care va lua forma unui tub interior inlocuind functiile camerei la anvelopele clasice. Urmeaza apoi carcasa si breakerele (numite si centuri), cel mai adesea fabricate din otel si poliester. Acestea dau rezistenta anvelopei in acelasi timp lasand-o flexibila. breakerele sunt taiate si montate la dimensiuni si unghiuri precise, specificate in proiectul anvelopei, pentru a-i conferi acesteia caracteristicile de manevrabilitate si tinuta de drum urmarite.

Urmeaza montarea talonului, doua inele formate din impletituri de sarma de otel imbracate in bronz. Talonul asigura etanseitatea imbinarii anvelopei cu janta. Banda de rulare si peretii laterali (flancurile) sunt apoi pozitionate deasupra breakerelor si carcasei si presate puternic. Rezultatul este o anvelopa "necoapta" care nu a fost supusa inca vulcanizarii.

Ultimul pas este vulcanizarea. Anvelopa "necoapta" este plasata intr-o matrita si umflata puternic pentru a forma profilul benzii de rulare si marcajele de pe exteriorul flancului. Intreg ansamblul este incalzit apoi la peste 150 de grade Celsius pentru 12-15 minute pentru a vulcaniza cauciucul. Acest interval de 12-15 minute se refera la anvelope de autoturisme si vehicule comerciale usoare, anvelopele offroad si industriale suporta procese de vulcanizare de pana la o zi.

Fiecare anvelopa este verificata si mostre sunt extrase de pe banda si testate. Unele sunt inspectate cu raze X, altele sunt taiate pentru a cauta defectiuni, altele sunt rulate pe bancuri iar altele sunt testate pe strada pentru evaluarea tinutei de drum, durabilitatii si economiei de carburant.


4728 citiri | Publicat in data de 12 Aprilie 2010 |cum, se, fabrica, produc, anvelopele, pneurile

Afla GRATUIT daca ti se aplica GDPR
Curs formare DPO prin Catedra Internationala Onorifica Jean Bart - Proiect realizat impreuna cu Academia Romana in 2012
Kit GDPR | TOOLKIT GDPR pt DPO | Implementare GDPR | Registre Obligatorii | Politici si Proceduri GDPR
Audit de conformitate GDPR


Eticheta Firestone Winter Hawk Eticheta Fulda Kristal Montero Eticheta Riken Snowtime Eticheta Sava Eskimo
anvelope iasi anvelopa Firestone Winter Hawk eticheta europeana anvelope iasi anvelopa Fulda Kristal Montero eticheta europeana anvelope iasi anvelopa Riken Snowtime eticheta europeana anvelope iasi anvelopa Sava Eskimo eticheta europeana
anvelope iasi anvelopa Firestone Winter Hawk eticheta europeana anvelope iasi anvelopa Fulda Kristal Montero eticheta europeana anvelope iasi anvelopa Riken Snowtime eticheta europeana anvelope iasi anvelopa Sava Eskimo eticheta europeana

Eticheta Tigar Winter Eticheta Bridgestone LM32 Eticheta Dunlop Winter Sport 3D Eticheta Michelin Alpin A4
anvelope iasi anvelopa Tigar Winter eticheta europeana anvelope iasi anvelopa Bridgestone LM32 eticheta europeana anvelope iasi anvelopa Dunlop Winter Sport 3D eticheta europeana anvelope iasi anvelopa Michelin Alpin A4 eticheta europeana
anvelope iasi anvelopa Tigar Winter eticheta europeana anvelope iasi anvelopa Bridgestone LM32 eticheta europeana anvelope iasi anvelopa Dunlop Winter Sport 3D eticheta europeana anvelope iasi anvelopa Michelin Alpin A4 eticheta europeana